8/3/12

Arriba a les llibreries "Històries sense futbol" de Joan Valls


Aquest llibre del periodista Joan Valls és un recull de quinze converses amb els millors jugadors de la Lliga: Messi, Xavi, Iniesta, Busquets, Pandiani, Javi Márquez, Bojan, Soldado, Asier del Horno, Nekounam, Kameni, Albelda, Dudu Aouate i Osvaldo.

A “Històries sense futbol”, d'Angle Editorial, el lector hi descobrirà la cara més humana dels grans jugadors. Joan Valls ha pogut parlar tranquil·lament amb tots i cadascun d’ells i, al llarg de la conversa, no han tractat el futbol, sinó de la vida fora dels estadis: els seus orígens, les dificultats per arribar al màxim nivell, els mals moments, les diversions, la crisi, les seves millors anècdotes…

Aquestes són alguns dels fragments del llibre:

Leo Messi «Intento viure sempre el present sense pensar on sóc. Crec que la humilitat no es pot adquirir, sinó que està a l’interior de cadascú i també estic convençut que es tracta d’un valor que no es perd fàcilment.»

Bojan Krkic «Sóc de poble i em sento molt orgullós de ser-ho! A mi m’ha costat molt habituar-me a Barcelona i Roma. Són dues ciutats grans i no m’hi trobo… He marxat a Roma per tornar a ser feliç jugant a futbol.»

Andrés Iniesta «Quan el Barça va trucar a casa meva a Fuentealbilla, jo mateix vaig agafar el telèfon.»

Asier del Horno «No té res a veure el Mourinho del Chelsea amb el d’ara. El que veig ara no m’agrada.»

Xavi Hernández «Estaria bé que nosaltres poguéssim decidir i que no haguéssim de consultar-ho tot a Madrid.»

Daniel Osvaldo «Tinc passió per la música! M’agrada tant com el futbol (...) Alguna vegada escric cançons, però el que passa és que sóc molt cursi i no serveixo per al rock. Si tingués un grup, jo escriuria les cançons romàntiques i un altre s’encarregaria de les rockeres.

Roberto Soldado «Guanyava diners, era jove, vivia sol i no em controlava ningú. Aquell any em va passar factura.»

PART DELS BENEFICIS ES DESTINARAN A l’ONG “Tomando Conciencia”

Una part dels guanys d’aquest llibre es destinaran a la ONG Tomando Conciencia. Aquesta Fundació va néixer l’any 2006 amb l’objectiu d’ajudar a la infància mitjançant l’accés a l’educació, alimentació i la sanitat.



JOAN VALLS

Periodista especialitzat en el món de l’esport i fotògraf. Ha treballat en diversos diaris, revistes i ràdio. Actuament és director i presentador del programa de fútbol internacional Hat Trick Total de TV3. Ha escrit diversos llibres de temàtica esportiva i gastronòmica. L’any 2011 va publicar Inhòspits. Llocs abandonats amb històries increïbles (Angle Editorial).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada