29/3/10

UN SOMNI PER ALS MEUS FILLS de Joan Laporta


Joan Laporta publica Un somni per als meus fills, un llibre on exposa la seva manera de ser, de fer i de pensar
Un somni per als meus fills apareix de forma simultània en paper i en edició digital. L’e-book es pot adquirir al lloc web d’edi.cat a un preu de 12 euros

Angle Editorial publica el llibre Un somni per als meus fills de Joan Laporta (en castellà Un sueño para mis hijos), on es recull la trajectòria vital del president del FC Barcelona i les seves reflexions a l’entorn del Barça i de Catalunya com a temes principals. Joan Laporta ha escrit, en primera persona, un llibre valent i sincer on mostra la seva manera de ser, de fer i de pensar. De manera clara i directa, Laporta repassa els anys convulsos i exitosos que ha viscut el millor Barça de la història i exposa els seus reptes per al futur immediat i la voluntat de treballar perquè Catalunya esdevingui una nació lliure i sobirana amb Estat propi. És el somni que vol fer realitat per als seus fills.
Laporta reconeix el pes del seu pare o d’Armand Carabén en la seva manera d’entendre el món. Explica com la fidelitat, la lleialtat i el sentit de la responsabilitat són els valors que el guien, i afronta, sense el·ludir polèmiques, els anys del seu mandat al Barça més catalanista i alhora més universal i solidari de la història.
Un somni per als meus fills apareix de forma simultània en paper i en edició digital. L’e-book es pot adquirir al lloc web d’edi.cat a un preu de 12 euros en format e-book (epub i mobipocket).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada